Air Miles

Air Miles persoonlijker en relevanter

Van sparen naar loyalty benefits

Air Miles. Iedereen heeft ze of kent ze. In een snel veranderende digitaliserende wereld is dit voor Air Miles hét moment om voorop te gaan lopen. Onze missie: De kansen van online benutten om van spaarprogramma naar ‘loyalty benefits’ te gaan.

De uitdaging: Hoe maken we Air Miles online persoonlijker, relevanter én leuker? Na de gewonnen pitch zijn we hier met partner Incentro direct mee aan de slag gegaan, voor de website, de ‘Mijn’-omgeving, email marketing en de nieuwe app.

Concept

De uitdaging is om in een zo kort mogelijke tijd een basis voor alle platforms en devices op te zetten. Experts van Air Miles, het creatieve team van RAAK en de developers van Incentro Business Acceleration trekken gezamenlijk op om tot de juiste strategie te komen. Door inception deck- en schetssessies, het uitwerken van customer journeys en rapid app prototyping hebben we in een pressure cooker van 2 weken het nieuwe digital concept voor zowel responsive als de app opgeleverd.

02
Ontwerp

In design- en developmentsprints hebben we met scrumteams in 10 weken tijd de gehele nieuwe online omgeving kunnen lanceren. RAAK was verantwoordelijk voor het design, de reviews bij zowel de klant als developers en het rework aan het eind van iedere sprint.

Schetsen

App

03
Realisatie
AIR MILES
Air Miles
“Gepassioneerd, energiek en deskundig. Een partij waarop en waarmee je kunt bouwen!”
Lisette Hartwijk, Business Consultant Digitale Kanalen Air Miles
10
Weken
Doorlooptijd
4
Uitstekende samenwerking
Teams
Alex
Meer weten?
Neem contact op met Alex
010 - 41 41 688